Sommarmorgon

Ja det kan man kalla en morgon som startat med grader som närmar sig 20 när klockan är runt sju.
Bestämde mig för att känna av joggingstatus idag när det är Göteborgsvarvet och allt. Själv har jag satt upp ett mål om att eventuellt springa den här halvmaran (21 km) nästa år. En tjej på jobbet sprang det förra året och då ammade hon fortfarande så det finns hopp. Jag försöker övertala vännerna att springa vårruset (5 km) som uppvärmning, vi får se hur det blir.

Pratade med min lillasyster på vägen innan jag började springa. Naturligtvis blev jag grymt andfådd av att gå i backe, prata och bära på bullen samtidigt. När jag sa att jag skulle jogga och var tvungen att lägga på så sa hon
-men så får man väl inte göra när man är gravid? Hon är så söt, 9 år.

Jo den vaggas då sa jag, hi hi!



Bullen på joggingtur



Grön vy på vägen hem



Belöningen!
Sprang förbi bageriet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0