Sola & bada men ingen Piña Colada

Vi var nere på stranden häromdagen, den ligger en bit ifrån hotellet men vem behöver en strand när det finns en artificiell vid en av poolerna?

Pool vy 1

 

Pool vy 2

 

Stranden var för övrigt inte bra alls. Jag vet inte om vi kom på fel dag eller om det alltid är så. Det blåste som bara den och iom att det var molnigt så var det riktigt kallt. Det kom dessutom små stormar av sand. Freddan var så arg att jag kunde inte göra annat än att skratta. Jag hade ganska kul, han var vansinnig J

 

Nä pool och hotell blir det för vår del och med denna tillfälliga lyx så är det inget nerköp. 

 

Bullen reagerar på solen av och till, sen om det är att den slår kullerbyttor av lycka för att få d-vitamin eller om den bankar för att det är för ljust får lämnas till det övriga mystiska vi aldrig får veta. Det kan ju också vara så att jag faktiskt känner mer då jag ligger alldeles (ofta) stilla och det är ju då jag brukar känna av den mest.

Kanarierna är väl rustade med alkoholfri öl, så även om drinkarna får drickas av Freddan så kan jag njuta av en öl i solskenet. Antigen börjar jag vänja mig eller så är dessa alkoholfria helt ok.

 

Öl

 

Freddan löser korsord

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0