Smörjmedel

Jag blev tipsad om en olja som funkade helt ok som smörjmedel. Rockstar baby.

Ambitionen har ju varit att smörja in magen varje kväll men man kan lugnt säga att ambition och verklighet inte riktigt stämmer överens. Jag gör det kanske 3-4 ggr i veckan och hoppas att detta ska motverka ev bristningar.

Min mardröm är att se ut som en tiger på magen. Jag vet från erfarenhet och tidigare viktökningar att min hud inte är den mest elastiska. De flesta hävdar att bristningar sker pga av hormoner men det är ingen som kan bevisa att olja eller fuktgivande krämer inte gör någon skillnad för huden. Jag kör på det säkra före det osäkra och smörjer så gott det går.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

jag med, fast tyvärr glömmer jag nog att göra det varje dag. Har både vileda och cocosstick från body shop. =)

2010-05-12 @ 08:32:46
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: anouk - Gravid

Söt flaska:D Jag smörjar också. Flera ggr om dagen men har äöndå fått rivmärken på var sida om naveln. =/



har på höfterna sedan viktökning tidigare men hade jku gärna sluppit de längst fram. Men men.



Jag tycker också det ser ut som en "pojkmage" hihi

2010-05-12 @ 09:26:33
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0