Slicka skål varning

Det här är det bästa på länge... Go'aste glassen.



Jag har ju inte fått några direkta cravings men ibland så önskar man att det var så.

Efter att jag satt i mig en skål glass ville jag ha geléhallon sen var det chips.

-Ska du inte vara den gravida kvinnans man? frågade jag sambon. Tyckte att han kunde springa iväg till lokala kiosken men det ville han inte. Hade jag haft cravings så kanske han blivit ivägföst i ren och skär ilska. Nä det är väl bra att det inte är så.

Sambon blir skonad och jag kan ta mig något gott imorgon me. Onödigt att ta allt på en dag :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

ja jag har 6 veckor semester att ta ut. Först tänkte jag bara ta ut 4 veckor innan bf och 2 i juli, men vi kom på att vi kommer ha ont om pengar (pga inköp till lillen) och sambon pluggar ju så han vill passa på att jobba in lite pengar i sommar. Så vi kom överens om att jag tar ut allt i slutet. Så 13 augusti blir sista arbetsdag sen 6 veckor semester. Sen blir det ju 4 dagar innan bf som jag tar ut föräldrar ledigt. Så vi får försöka göra saker på min semester på slutet ist. =)

2010-05-10 @ 21:37:20
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0