Ont i magen

I fredags fick jag fruktansvärt ont i magen. Det var en värk som strolade ut och samtidigt var molande. Från under naveln fast inne i. Mycket konstigt och fruktansvärt. Jag såg framför mig hur jag skulle vakna mitt i natten och ha blod i hela sängen och säga tack och hej till denna graviditet med när ja vaknade vid fem så var det bättre och när jag gick upp på morgonen så var det helt borta. Pratade med en kompis igår som sa att hon kände igen detta hon hade också det ett par gånger i början på hennes graviditet.

Idag är det jobb, jobb, jobb. Finaste söndagen på ett tag och jag kommer var inlåst på kontoret hela dagen :( men det känns gott att få detta gjort.

Jag hoppas inte att det är detta som på något sätt hänger ihop med magen så att det var lite stressmage som visade sig som fruktansvärd smärta nu när tarmar och inte är som det brukar.

Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0