Morgonaktivering

Vad gör man när man på semestern och vaknar vid samma tid som hemma? Vänder sig om och somnar om. Oh no, det är vad sambon gör och då måste jag ju hitta på något att aktivera mig med.

 

Visste att hotellet hade ett gym men hade inte koll på om det var gratis då vi inte bokad detta i resepaketet. Hittar hotellinfo boken och det är gratis  :) och öppnar kl 7.00. Perfekt! Jag på med shorts och linne och gick ner till gymmet. Passade även på att ta lite kort på det tomma hotellet. Folk har ju faktiskt semester och till skillnad från mig så gör de som man ska och tar sovmorgon.

 

Nu sitter jag på balkongen efter en härlig efter gymmet dusch och bara längtar till sambon ska börja vakna till så att vi kan komma iväg till frukostbuffén. Finns det något bättre än bra hotellfrukost? Mina förväntningar är skyhöga :) Nu hoppas jag bara att jag inte blir besviken.

 

Gym

 

Tomma stolar & tom pool

  

Vårt hotell rum

 

Balkong bloggning

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Shit vad nice! Och du - viiiiiila! Inte gymma. ;-)

2010-05-26 @ 10:44:16
URL: http://mariasbebisblogg.blogspot.com/
Postat av: anouk - Gravid

Jag är knappt avis på dig:( :)

2010-05-26 @ 17:52:15
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0