Helvetet i Paradiset

Troligtvis tog gårdagen ut sin rätt idag. Sen jag tog första steget ur sängen imorse så har jag gått som om jag har "skitit" på mig. Fy f*n va ont det har gjort i ländryggen.

Jag har fått massage av min käre sambo men tyvärr hjälper det inte då det känns som om smärtan sitter långt inne, kanske rent av mellan koterna. Hoppas att det ger sig till vi åker på tisdag annars blir det ett rent helvete att åka hem. Här fungerar det ju hyfsat då man rör sig de få stegen mellan pool och stol. Stol och mat. Stol och rum.

Det blir vääääääldigt lokal middag ikväll. Tyvärr får Maspalomas vänta. Håller tummarna för att det går att ta sig dit imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lena (Mormor)

Hej, Sötnosen!

Hoppas att Du mår bättre nu.

Jag fick Ditt SMS...Tack!

Carolina & Kim kom igår kväll, och då blev jag uppvaktad med blommor & kort. Amanda hade köpt jättefräcka örhängen & en påse av mitt favvo-godis, och en lila mini-ros...

Stefan var hos Er och vattnade igår, och Dina växter mår jättebra!!

Som sagt, hoppas att Ni mår bra, och jag önskar Er en trevlig resa hem imorgon. Vi ses på Landvetter!

Pussar & Kramar från

Mamman

2010-05-31 @ 09:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0