MVC

Imorgon är det dags för MVC besök. Jag sitter och funderar på frågor som jag ska ställa. Jag har ju en tendens att börja googla eller söka på familjeliv när jag undrar över något. Detta är väl inte så smart direkt då det kan vara väldigt missvisande ibland.

Jag ska fråga vad det innebär att moderkakan ligger bak sen kommer jag inte på något mer.

Jag ser fram emot vägningen, det är ett tag sedan sist och det är många plagg sedan så jag vet att något har hänt frågan är bara hur mycket. Jag blir inte förvånad om det är runt 5 kg.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jisses, 5kg i vecka 19 är väl ingenting! Jag är 6kg+ i vecka 15 =/ Försöker inte väga mig så ofta men man är ju ändå nyfiken!

Jag jobbar ju natt och går inte i särskilt åtsittande kläder då men visst har jag fått tänka mig för ibland, speciellt eftersom magen är större på kvällen. Tycker jag fått lite blickar mot magen ändå =)

2010-05-06 @ 21:05:45
URL: http://mariasbebisblogg.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

ja vad skoj gör det. Min bm sa att man känner tidigare då. :-)



Du jag önskar att jag visste var man kund köpa den tröjan. =) Den är cool och hade själv velat ha den. =)

2010-05-06 @ 22:10:14
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Helena

skönt att få gå till BM nu! Jag ska inte dit förrän i v 25!! tycker det är på tok för sent och ska försöka ringa henne idag och fråga om det verkligen ska vara så.. tycker det saknas ett besök om man kollar på alla mail man får - samt beslut man ska ta innan v 25 :-( Knepigt.. tycker man kunde få gå oftare när man är förstföderska men men..

2010-05-07 @ 09:36:19
URL: http://tausert.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0