Värk i ben

Hmmm

Efter min polett som trillade ner häromdagen, att det jag känt som haltande troligen har med mitt bäcken och graviditeten att göra, så ter det sig olika dag för dag.

I fredags var jag och handlade. Jag hade två tunga matkassar som jag släpade runt på. Efter ett par minuter så kände jag att det högg till bak i ryggslutet på vänster sida. Det lugnande ner sig framåt kvällen och var inte så mycket mer. Igår under dagen så hade jag lite känningar av det. På kvällen blev det mer och det kändes som att det var något som satt i kläm. Det är svårt att beskriva men kanske liknande som växtverk. Det är i alla fall inne i benet/leden på vänster sida.

Idag är detta kvar och ligger längs hela baksidan låret på vänster sida. Det är fortfarande en känsla av att nåt ligger i kläm. Oavsett om jag sitter, står eller ligger så är det där. Det liksom pirrar i foten som när den har "somnat".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0