Typisk miss

Gjorde en sådan där miss som verkligen kan skapa rykten. Tur är väl att det var första gången och snart ska jag ju ändå börja berätta för de övriga.

I helgen så fick jag ett mms från en av mina nyblivna mamma vänner. Hon höll upp en bit ost och ett glas vin och så skrev något i stil med livet är härligt. Jag svarade på detta mms och skrev att det såg gott ut och att hon ska njuta. Själv fick jag tacka nej eller rättare sagt jag skrev att jag blev erbjuden ett glas men tackade naturligtvis nej. Naturligtvis nej det indikerar ju på att jag tackade nej av en anledning. Det var ju tur i oturen att jag endast skrev så och inte som jag tänkte från början att det är minst 7 månader innan jag kan ta mig ett glas för jag skickade ju inte svaret till min kompis utan till min faster.....

Kalla kårar i samma sekund som jag insåg att jag skickat fel. Läste smset flera ggr för att se om det var så tydligt som jag tyckte. Insåg sen att jag kan ju naturligtvis kan ha tackat nej av många olika anledningar. Min faster har ju inte en aning om vad jag gör en fredags kväll. Jag kanske var chaufför.

Snart slipper man allt smusslande och ljugande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0