Pingvin gång

Jag har klagat på att det verkar som att jag börjat halta lite det senaste. Jag har en knäskada sedan länge och det känns som att det kanske gör sig påmint. Det gör absolut inte ont eller så utan är bara en liten ojämn gång. Jag har också det senaste känt att det knäcker/knakar lite i bäckenet, höftlederna.

 

Oh no, jag lade ihop ett och ett och kände att det kanske inte är knäet som spökar utan att jag i själva verket ha fått en liten pingvin gång. Ni vet sån som en del gravida har. Än så länge är det väldigt milt och det är väl egentligen bara jag som känner det (hör det på stegen).

 

Fick imorse ett e-mail från Libero som hade en artikel om just övningar bäckenet. Det kanske är dags att börja tänka på sånt redan nu. Liberos Knipövningar  

Nu håller jag tummarna för att det inte är någonting på G med höfterna utan bara lite känningar, förberedelser av kroppen.


Kommentarer
Postat av: Lena (Mormor)

Hmmm.....börjar också fundera nu,ju... Kanske Du skall göra en extra koll? Jag tänker på "den snea ryggen" Du hade som liten... Fast å andra sidan så har jag ju också vankat på som en pingvin när jag var gravid... Men en extra koll kanske inte är fel ändå... Håller i alla fall tummarna för Dig!!

Puss & Kram!

2010-03-26 @ 09:05:00
Postat av: Ann-Sofie

Har bara en bild från v 11+1,

http://futurum-nobis-est.blogspot.com/2010/03/kanner-mig-redan-klumpig-och-tjock.html#comments

men ska lägga upp en bild någon dag, tog en bild häromdagen men har glömt lägga in den. Får göra det när jag kommer hem ikväll. =) kram

2010-03-26 @ 09:25:30
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0