Phew!

Självklart så har hon sprungit på möten tills nu efter lunch så jag har suttit och våndats rent av. Men nu äntligen har jag berättat för henne. 

Hon blev jätteglad och sa att hon trodde jag var helt redo. Hon har ju hört hur jag tjötat om mina vänninor och deras graviditeter och bebisar.

Det roligaste var att jag typ viskade ut det ha ha ha

Jag frågade om hon kunde bevara en hemlighet och sen sa jag det innan hon hann svara.

Ja ja ja Nu är det gjort och imorgon ska jag skriva in mig på MVC :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att det gick så bra! Jag vet, det där med att berätta för folk... Jag är bjuden på 30-årsfest hos en nära vän, jag bara måste berätta men kan lixom inte hitta orden...

2010-03-03 @ 15:06:05
URL: http://mariasbebisblogg.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie/Lurven

Åh vad skönt att det gick bra! =) Härligt =)

Det är så underbart med förstående människor omkring en. =)

2010-03-03 @ 16:41:25
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0