Nu vet även "svärföräldrarna"

Och hela resten av alla...

Jag fick ju de närmaste att hålla sig tills vi berättat för Freddans föräldrar. Sagt och gjort, det gjorde dem sen berättade de...Huja vad det rasslade till i telefon, mobil, på e-mail, facebook och sidvisningar på bloggen efter det att de släppt nyheten.

Efter en stund slår det mig att h*(/&=)=ete jag har ju folk från jobbet som är vänner på fb. Oooops, jag har ju inte sagt nåt där än....

Ahhh, jag ska ändå säga det nästa vecka men man kan ju hoppas att just dessa personer inte går in just dessa dagarna på just min "wall".

Vi har i alla fall haft en grymt härlig dag med en massa sol snö och grillad korv. Fyrhjulingen kom ut också :)

Grilla korv på skyffel går alldeles utmärkt :)











Kommentarer
Postat av: Linda

Jag blir så glad för din och Fredriks skull.

Självklart oxå för min egen, ska ju bli mormoster eller gammelmoster!

Kramizar i massor till er båda :-)



2010-03-13 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0