MVC imorgon, torsdag

Mitt léende efter att jag delat med mig av mitt "tillstånd" till chefen gick inte att sudda bort. Jag firade lite med räkor efter hemkomst. Sambon hade inte fått lika positivt mottagande på sitt jobb men vad kan man förvänta av gubbar som är ganska likgiltiga för barn, familj etc. Hans chef hade skakat på huvudet och sagt -Jaha då är det pappadagar framöver då!  Gubbar!

Sitter här och är lite ivrig inför imorgon. Läste på Lurvens blogg att hennes barnmorska kunde leta efter bebisens hjärtljud. Åh jag hoppas att de har nåt instrument eller nåt som gör att de kan göra det på mig med imorgon. Det hade ju varit helt fantastiskt. I värsta fall så får vi ju vänta tills på måndag innan vi får något livstecken men det känns lite som att julen kom tidigt i år eller hur man nu ska beskriva det :)

Längtar till måndag men en dag i taget, det är mkt framöver nu. MVC imorgon, lugnt på fredag, till mamma på lördag och berätta för henne och mina systrar att familjen väntar tillökning och sen till pappa med familj på söndag OCH sen måndag. Pust!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

ska du dit imorgon? Då är det för tidigt att höra genom magen med en dopler eller vad det heter. Man kan endast se via ul. Men vid vecka 12 kan man höra hjärtslag men inte alltid säkert man hittar det så tidigt heller. =) Och kag kommer precis gå in i v 13 när jag ska pp inskrivning. Kram lurven

2010-03-03 @ 22:15:15
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0