Måndag

Då var man tillbaka efter en lång och härlig helg :) Korvgrillning i det fria och en massa soltimmar, till och med en del fräknar har kommit fram.

Nu är jag redan i fjärde månaden (13:e veckan). Det känns konstigt att det trots allt gått fort hit. Jag räknade dagar där runt vecka 6 och nu äntligen rullar det på. Jag kommer ihåg när min chef berättade att hon var gravid då var hon i fjärde månaden. Jag var så förvånad att det inte syntes mer än det gjorde men det är ju samma för mig. Skönt är väl det. Jag lär nog få min beskärda del och det känns gött att kunna välja när det ska komma ut istället för att det ska tisslas och tasslas -har hon gått upp i vikt eller är hon med barn?

Det känns otroligt skönt att slippa allt smusslande. Nu kan man säga vad man vill, när man vill, till vem man vill utan att man behöver tänka på vad sa jag till vem. Nä en kariärr som mytoman det ska jag nog inte satsa på.

Nu ska jag bara sprida det på jobbet. Tänkte att djungeltrumman skulle göra ett bra jobb här liksom den gjort bland familj och vänner. Jag säger det till ett par stk och sen vet alla. Jag har fortfarande lite svårt för att sätta ord på det. Tänka det, skriva det, helt ok men att säga det, nä inte helt van än.

 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad skönt att äntligen vara i v 13, själv är det på fredag jag går in i v 13. Jag har sagt till några närmsta, men tänkte säga till dem som vet att nu är det offeciellt och med det menar jag att dem kan skvallra vidare hehe.

/Lurven

2010-03-15 @ 15:08:48
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0