Lunch, någon?

Är det någon annan som är helt omättbar (vet inte om ordet finns men det beskriver känslan väldigt bra). När som helst på dygnet så är jag mega hungrig och/eller sugen så in i bänken. Kompisen säger att man får bättre luktsinne så att man ska vilja äta och därmed lägga på sig hull för barnet. Jag kan ju säga att det där med lukt är ingenting men maken till matlust. Det är tur att vi har fruktkorg på jobbet annars hade ja nog sprungit till Pressbyrån stup i kvarten för att ha något att snaska på. Till och med vid lunchen så har jag omättad och obelåten ätit upp min lunchlåda och sitter därefter och "dreglar" på andras mat. Analyserar sönder vad de har tagit med sig innan jag tar mig i kragen och går bort till mitt kontor. MMM frukt ja va gott (lite så där sarkastiskt ska det låta).

Ha ha ha det här kommer att bli många kilon. Sa till en av de nyblivna mammorna igår att det positiva med att jag har graviditeten framför mig är att jag kan unna mig den där kakan extra medan de ska försöka ta sig ner på vågen. Kompisens sambo tyckte att jag skulle värna om kompisarna och kanske inte säga för mkt sånt (not) ha ha ha.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

ja det var jag som försökte ändra inställningar, jag har en som terroriserar mig och min sambo och vill inte att han ska skicka, har även sett att han skivkar till en massa av mina kontakter så skickar han till dig så blockera han om ni har möjlighet om han skulle skicka till er! =(

2010-03-02 @ 13:11:23
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

hihi samma här, vi har frukt korg på jobb men känns inget kul. Måste snart käka nått igen =)

2010-03-02 @ 16:34:17
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0