Kalas helg

Andra kalaset för helgen avklarat. Min kusin fyllde 18 i veckan och firade med lite fika för släkten idag. Tur för han att bara släkten var där. Mamma hade tagit fram en massa inspelningar från förr. Det började med första dagen på BB och fortsatte med första stegen till en ogenerad bebis som satt och klämde i sin blöja på köksgolvet. Jag vet i alla fall att jag hade blivit lätt generad om vi på min 18-årsdag satt och kollade på sånt.

Desto roligare för oss. Det var många skratt, kusinen var lite tystare :)

Av oss fick han en samling flaskor.

Sommartiden är här. Vi "förlorade" en timma och det blir mörkare på morgonen. Tydligen är omställningen så omfattande att risken för hjärtinfarkt ökar med 5% första veckan och I USA ökar även risken för trafikolyckor. Det är inte bara negativa påföljder av omställningen ändå.  Vi får ju ljusare kvällar och nåt som inte jag hade en aning om var att det innebär lägre energiförbrukning för samhället. Grymt!

Nu är jag inte gräsänka längre, sambon är hemma :)


Kommentarer
Postat av: Louisé

men man längtade allt lite ändå när man såg han som bebis .. Fastän han dreglade ner hela sej själv haha =) Puss&Kram Louisé

2010-03-29 @ 20:11:41
URL: http://shucii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0