Gaviscon

Nu har jag haft lite lätt halsbränna sedan Gulasche häromdagen. Blotta tanken av att vi skulle ha thai curry till middag fick det är bränna till i halsen. Ueeeewwwh...

Nä apoteket nästa...

Gaviscon fick det bli. Nu har den inhandlats och då självklart stillas det brännande.

Värre hade det kunnat vara. Chefen som är gravid i v 22. Hon har näsblod nästan varje morgon. Hon mådde illa de första månaderna och hon springer upp på nätterna för att stilla de cravings som ständigt påminner om det som kroppen tror den behöver.

Nä lite halsbränna har ingen dött av.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

blä den är rälig, =( har käkat den innan då jag har glidbråck i magen. Men slutade och käkade sen omeprazol ist som hjälper mig super. Fast nu kan jag ju inte ta det så det blir Novalucol. Jag ska tydligen inte ta gavicon men har du råd frågat läkaren så ska det ju inte bara någon fara.

Dem är godare med. Men kan tänka mig att gaviscon är bättre på natten då det sluter magen helt.

2010-03-24 @ 11:59:20
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Frida

Gavicson var min räddning med första=) Hade halsbränna från vecka 19. SÅ JOBBIGT!



Lycka till med allt!

2010-03-25 @ 19:46:35
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0