Första ultraljudet...

DEN LEVER!!!!


Nu börjar den riktiga delen av graviditeten. Nu ska jag verkligen glädja mig som bara den :)


Bebisen är 4.5 cm lång och läkaren trodde att jag låg på vecka 11+1 alltså inne i vecka tolv med beräknad födelse 26 september. Detta kan ju ändras när vi gör Rutin ultraljudet 30 april men det är så det ser ut idag. Det lilla hjärtat slog för fullt och den låg med benen i kors sa hon.


Ikväll ska vi fira, jag och sambon. Det blir restaurang besök och diverse shopping.


Bild på bebis och veckobilden på magen kommer senare under dagen.


Jag är så LYCKLIG!!!


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Åh vad roligt:D



Själv var jag på RUl idag. Det är en overklig känsla. Men underbart:)

2010-03-08 @ 15:20:44
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Carolina

Wiiiiiie, jag är sååå lycklig för eran skull (Och för min) skrattar //Moster Carolina

2010-03-10 @ 10:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0