Första illamåendet..

Kan man få det i vecka 12?

Jag har ju lågt blodtryck har det konstaterats, vilket kan ge yrsel etc. Jag var just på en typ av föreläsning och var tvungen att lämna salen då jag trodde att jag skulle svimma eller spy.

Satte mig på toa ett par minuter och försökte komma på hur jag skulle komma därifrån. Vi hade en monter som skulle tas om hand på mässan.

Huja, upp kom jag och dit kom jag , fick i mig lite godis som fanns i montern bredvid. Nu sitter jag här framför datorn med efterdyningarna. Svagt illamående, huvudvärk, kall & varm. Vet inte om jag ska gå hem eller inte.

Tänkte ta mig en bit lunch och se hur jag mår sen.

Jag är inte avundsjuk på de som mått/mår så här.

Usch

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till att få ha sett bebisen, vad spännande! =)

Själv mår jag inte illa (än) och hoppas ju slippa... inge kul!

2010-03-09 @ 22:34:42
URL: http://mariasbebisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0