Första Dagen D

Första dagen D för att vi för första gången skall berätta för famljen, men det kommer mera.

Nu har jag inte träffat mamma sedan 2e januari. Jag har tyckt att det varit enklare att hålla mig undan än att hålla på och ljuga. I.o.m att jag ljuger bättre eller mindre dåligt över telefon så har vi haft en telefon kontakt de senaste 2 månaderna. Men idag.....

Vi ska träffas med systrarna hos mamma och kolla på en massa gammalt inspelat från när vi var små. Förresten perfekt tillfälle barn-gravid etc etc.

Nu ska de äntligen få veta. Jag har läst på fb att min syster varit väldigt frusen, illamående och trött så vem vet hon kanske också är det... Nä det tror jag inte. Hon har bara varit tillsammans med sin kille i tre månader.

Klockan tickar...

Om några timmar så vet mamma att hon är blivande mormor :)




Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad spännande, lycka till!!!

2010-03-06 @ 21:08:09
URL: http://mariasbebisblogg.com
Postat av: Lena (Mormor)

EN AV DE LYCKLIGASTE STUNDER I MITT LIV!

TACK!

2010-03-10 @ 13:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0