Efter MVC

Vägde mig, tog blodprover och andra prover. Det var egentligen det.

Vi fick en ny tid i maj.

Jag hade gått upp ca 1.5 kg sedan sist. Kan säga att det mesta har satt sig som magfläsk och det syns ju tydligt på veckobilderna. Jag hade lite lågtblodvärde vilket kan vara anledningen till att jag ibland får lite yrsel. Det händer inte alls ofta men det är bra att veta om varför när/om det nu händer.

Och TYVÄRR....... Så kunde hon inte lyssna på bebisens hjärtljud så vi får helt enkelt vänta tills på måndag. Hon sa i alla fall att det är ovanligt att kroppen inte visar att man fått ett missfall och att det upptäcks via ultraljudet. men hon poängterade att allt det ändå händer så man kan inte vara säker.

Huja


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

skönt med inskrivning, längtar med till mitt =) och som jag sa så är det för tidigt att lyssna på hjärtljud nu =)

2010-03-04 @ 14:31:58
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0