Dagen börjar bra....

Spiller en hel kopp te över skrivbordet, mig själv, stolen och golvet. Hur mkt vätska finns det egentligen i en kopp?

Sitter nu med pissevåta byxor, stoppade med servetter. vilken syn...tur att jag alltid är tidig och oftast själv på morgonen. Jag ska berätta för min chef idag att jag är gravid. Tog mod till mig och stegade i riktningen till hennes kontor, som var TOMT! Åhhh, här har jag suttit i bilen och vänt och vridit på meningarna. Men varför så nervös. Det är väl bara en positiv grej att meddela. Hon är själv gravid och ytterliggare 4 st här ska ha barn i sommar så det är ju inte så att det är direkt ovanligt. Jag tror däremot att det är det att jag ska säga det till någon annan. Det blir liksom mer verkligt då. Vi har ju hela tiden varit en nätt skara på sju personer som vetat. Nu ska jag plötsligt ta orden i munnen och säga "Jag är gravid"!

Spänningen är olidlig....

Återkommer när jag släppt bomben. Oj så dramatisk man kan vara. Ha ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0