Bebislukt

Jag luktar bebis...

Har bebisar en lukt? Jag tror visserligen att bebisar har det gemensamt att de alla luktar lite kräks och nytvättade kläder men sen är det nåt annat som inte går att sätta fingret på.

Jo jag har ju inte köpt nån ny bebisparfym eller så utan hade precis bebis besök. Satt och höll en av de små ett tag och lukten liksom luktade av sig på mig.

Gäsp gäsp här ska snart sovas. Försöker heja fram Frölunda som spelar tredje matchen mot Linköping i kvartsfinal. Det står nu 1-1 och det är Sudden death.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha =)

Jag kan faktiskt erkänna att jag också blir lite ivrig att ställa mig på vågen, fast den bara säger tjock tjock! haha... man vill ju veta. =) Men det är så olika ju. =)

Här är vi båda lika nyfikna, ok jag är nog lite mer, har ju go lust att boka ett ul igen innan rul bara för att se den lill* men sambon säger igen "ha is i magen" haha.

Ok då hihih....

2010-03-22 @ 22:33:20
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0