Att göra folk så glada...

Det är så härligt att det här med graviditet kan göra folk så glada. Jag fick ett samtal från mamma igår där
hon var alldeles till sig och nära att spricka av glädje. Hon hade varit inne på bloggen och tittat på
ultraljudsbilden.


Jag messade lite med min syster som bor i England. Hon var såååååååå stolt att hon kommer lägga upp UL bilden
som sin profilbild på facebook.


Det är så härligt att göra folk i min närhet så här glada.


En annan har ju liksom fått smälta det här i ett par månader :)



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

vad härligt =) kul att andra blir så glada, så känner jag med med vissa =)

2010-03-10 @ 10:27:08
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Lena (Mormor)

Åååh, nu först hittade jag att man kan kommentera...

Gulle-Gumman! Morfar blev JÄTTESTOLT!

Jag skrev ut bilden, och den står numera på mitt nattduksbord.... :-)

2010-03-10 @ 13:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0