Att frysa

Från dag ett så har jag varit så frusen. Hemma sitter jag med filt och då har vi ca 24-25 grader, även nu på vintern. Tänk då när jag besöker vänner och familj. Jag sitter med raggsockar, dubbla tröjor och huttrar.
Jag hör ju från alla möjliga håll att man blir så varm när man är gravid.
Iom att jag kommer vara höggravid när sommaren kommer så har jag redan börjat fundera på portabla fläktar och ac. Nu smyger sakta en tanke sig på...
Tänk om jag faktiskt inte kommer att bli så varm som alla andra, jag kanske behåller denna inre kyla även under sommaren. Ja man kan ju alltid hoppas. För säkerhets skull kanske pappa kan köpa med sig en sån där liten handfläkt från Thailand.

By the way, Jag är inte alls avundsjuk!



   


Kommentarer
Postat av: Carolina

Neeej a e absolut inte heller avundsjuk :( tänk hur skönt det skulle ha varit att ligga i 30 grader o bada pool <3

2010-03-11 @ 20:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0