Allt smakar så gott och luktar så äckligt

Inte samma sak på samma gång, tack o lov.

När jag äter så smaker allt bara grymt gott. Det är så gott att jag har svårt att sluta äta. Tar nästan alltid en bit till vid middagen, eller ja, kan nog ta bort nästan och helt kort säga alltid.

Till lunch har jag bara med en portion vilket är tur för annars hade det blivit dubbelt där också. Nåt så enkelt som färdiga köttbullar och spaghetti är verkligen som gourmet.

Åh andra sidan så luktar det som luktar illa, riktigt ILLA!!!

Häromdagen tyckte jag att leverpastejen såg lite gammal ut. Luktade på den och kände bara Bläää, det nästan vände sig i magen. Bad Freddan lukta på den och han kände ingenting utan tyckte att det luktade som vanligt. Jag tyckte vi skulle följa min näsa och slängde paketet.

På fredag är jag ledig och ska träffa tjejerna för lunch. Redan igår började jag fantisera om vad vi skulle äta.

1 kg 2 kg 3 kg.

Tänk att man kan gå upp så mkt och sen tappa det på relativt kort tid. Kompisen födde ju för ca 1 1/2 månad sedan och har bara 3 kg kvar av det hon la på sig under graviditeten.

Men jag tror man ska akta sig för att lägga på sig för mkt ändå. Det är inte alla som tappar övervikten så lätt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0