1 vecka kvar....

....till första ultraljudet!

Can't wait. Nu är det en vecka kvar tills att jag kan njuta av min graviditet En vecka kvar tills jag kan berätta för folk att jag är gravid. En vecka kvar tills jag kan ta på mig vad jag vill, prata om vad jag vill utan att någon undrar eller jag blir rädd att någon ska fråga nåt om barn (är sjukt dålig på att ljuga).

En vecka kvar.... :)

Jag hoppas att det kommer att vara ett positivt besked. Som min väninna sa; så länge du inte har blött så fiinns det ju inget som pekar på att du skulle få ett missfall. Min mardröm är bara att jag skulle komma dit och sen finns det inget hjärta som slår...

Nej Usch positivt skall det va.

Det här kommer att gå bra :)

Happy face! Happy face!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0