Viktuppgång

Det var väl inte med ett glädjetjut som jag steg ned från vågen i eftermiddags, 66.5 kg. Det är alltså ungefär 8 kg plus. Det var inte länge sedan den var på 2 kg plus. Jag undrar om det är alla goa hotellfrukostar....

För två veckor sedan så insåg jag att det var sista gången som jag och sambon skulle väga lika mycket. Vågen stod på 63.7 kg för oss båda. Det är TVÅ veckor sedan....

Kvällens snacks har inget med viktuppgång att göra i och med att den troligtvis följs av lite chips och dip men oh så gott det smakar :) Lukten är det heller inget fel på, Yummie!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hihi jag ligger på hela 84 kg just nu =O fast sambon ligger på 90 kg(bara muskler enligt han) så det känns skönt att jag fortfarande är under haha.

2010-06-05 @ 18:29:04
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0