Vi har en A bebis…

…sa barrnmorskan.

 

Mitt på magkurvan hamnade måttet, 24 cm. Hjärtljuden låg på 149 och min vikt 67.1 kg. Om man utgår från vikten vid inskrivning i vecka 6 så har jag ökat med 8 kg. Efter min explosion från 4-5 kg till chock ökningen 9 kg så har det varit ganska lugnt en tid här.

 

Allt var precis som det skulle, blodvärden mm. Hon nämnde inte ens järntabletter. Blodtrycket låg på 103/58 vilket var jättebra sa hon. Härligt med lågt blodtryck. Jaha sa jag. Skönt att allt är bra i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt :-) jag behöver inte heller äta järntabletter.. jätteskönt :-) maken tyckte "du är ju som gjord för det här" haha... vi får se :-)

har gått up 8 kg jag med så vi verkar ha det rätt likt :)

2010-06-21 @ 16:45:23
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: anouk - Gravid

Heja vad gott.D

2010-06-21 @ 20:09:06
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0