Vecka 26



67.4 kg


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

vilken kula du fått!! hihi på tal om fotboll ;)



Vad fint man ser verkligen framifrån på dig, det gör man inte så mycket på mig, men kanske för jag har rätt mycket extra underhudsfett kanske =P

kram

2010-06-24 @ 21:44:11
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

ja visst är dem snabba. =) Oj oj nu har danskarna ingen chans haha. =) sjukt! stackars danskar!

Ja killen är hos en kompis och dricker öl och kollar fotboll och jag ligger bara här själv, men det är skönt med. =) Får ju ha sambon imorgon.



Ja hoppas dem går vidare med ärendet! =)



Ja den boken är väldigt bra och bra bilder, det gillar jag. =) Fast den att föda, är den bra?? Vet inte vilken det är.

Och på tal om nedräkning, ja det är helt otroligt, detta måste vara den största resan man gör i sitt liv. =D Första barnet och allt. Försöker tänka på att jag faktiskt ha en liten son där inne men jag får fortfarande inte in det i skallen och jag kan studera magen länge i spegeln för att få mig att fatta. Tänker på hur otroligt det kommer bli på ul i v 32 då kommer man ju se en riktig bebis ju =O



Oj blev ju värsta novellen detta med haha.

Kram

2010-06-24 @ 22:19:54
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0