Sillar och skor

Jag hade ett par timmar att slå ihjäl innan Freddan hämtade för att åka till sillkvällen. Göteborg är en riktigt fin stad när solen lyser och folk kryper ur sina mörka hålor, ha ha ha. Nä men det verkligen lyser om alla och uteserveringarna är fulla till max trots att ca 22 000 av folk och fä höll till på Bananpiren för helgens rockfestivaler. Och vilken rea det är... Passade på att göra en lite investering, skor. Jag har tänkt på det länge, att köpa ett par riktigt bra skor (som inte är gympaskor). Även mamman är i behov av nya saker när graviditeten gör sig mer och mer påmind.



Sillkvällen var jättetrevlig. En liten skara av min "svärmors" närmaste. Nubbe och mini midsommarstång på bordet. Ett förmidsommarfirande då vi är med min familj på midsommar.



Freddan fick öva sig på vår bebis brylling. Jag tror att det är liiiiiiiite tidigt att erbjuda de små det som Freddan har i glaset. Det positiva är ju att Freddan har lite drygt tre månader kvar att öva sig på. Förhoppningsvis byter han ut ölglaset till en nappflaska :)




Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, nya sköna skor står definitivt på inköpslistan! Vart shoppade du?

2010-06-19 @ 18:36:45
URL: http://mariasbebisblogg.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Dem skorna såg verkligen sköna ut! =)



2010-06-19 @ 20:54:04
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0