Ny trimester?

Graviditeten är ju indelad i trimestrar. Jag tror banne mig att jag nu gått in i krämptrimestern. Klaga, klaga, krämpa, krämpa.

De senaste tiden har jag fått:

*Klåda
*Tryck under bröstkorgen
*Svullna fötter och underben
*Ont vid äggstockarna (liknande mensvärk)
*Ont i blygdbenet
*Säkert nåt mer som jag inte kommer på nu när jag tydligen drabbats av smärre minnesförlust vad det gäller korttidsminnet.

Vad är det som händer egentligen? All skit på en gång?

Men det bästa av allt... Jag springer fortfarande inte på toa på nätterna :)


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Hehe det e nog lyx att s lippa;) Jag har börjat de sista veckorna bara max 1-2 ggr per natt. Annars har jag också klarat mig bra:)

2010-06-30 @ 08:40:35
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kul att även du kommit till den andra sida. Vist är det helt sjukt hur man kan bli så gravid med krämper och allt bara pang, samma hände ju mig med vid den tiden. ja ja det är ju ett tecken på att du jommit en bra bit i graviditeten och er fina lilla bebis snart tittar ut

2010-07-04 @ 23:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0