MVC imorgon, måndag

Imorgon är det första "stora" barnmorskmötet. Det ska mätas och ha sig. Vi har ju bara varit där ett par enstaka ggr fram tills nu då vi pratat allmänt om ditten och datten. Förutom andra gången då de tog blodprov och annat. Nu härefter så kommer det att vara allt fler kontroller med kortare intervall, först tre veckor sen två sen varje vecka fram tills bebis har sett dagens ljus. Det är många runtomkring mig som får barn nu och det gör det allt verkligare. Man sätter sig in i det på ett helt annat sätt än man gjort tidigare.

Imorgon är det vecka 26 och veckorna springer förbi snabbare än kvikt. På fredag är det ytterliggare en milstolpe 100 dagar kvar till beräknad födelse. Det är härligt att det går fort. Kompisen ville tyckte inte det då hennes lille bebis som föddes i januari blir större och större och fort går det :)

Fick en massa roliga bilder från min faster, inga hon tagit själv men de fick mg och le så det kanske kan få någon annan att göra det också ;)






Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Nä vi har inget planerat till midsommar så i värsta fall får jag och sambon fira själv här hemma. :-)



Vad bra att min sida inte hackar längre! =D

2010-06-21 @ 07:07:31
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Ahh ser att du ska till bm idag. =) Jag ska imorgon. =) Spännande.

Kram

2010-06-21 @ 07:09:34
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: towis

Lycka till hos bm! själv har jag bf idag men här är det lugnt..

2010-06-21 @ 07:41:25
URL: http://towis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0