Minne....?

Nu tror jag banne mig att jag får skriva upp att jag ska ha med mig huvudet innan jag går ut. Risken finns ju att jag då glömmer listan. I fredags var det ju incidenten med salladskrydda. Samma dag glömde jag även min plånbok vilket jag så fint kommer på när vi sitter på lunch restaurangen och ska beställa mat. Igår glömde jag min telefon, snacka om att man blir handikappad. Skulle möta sambon efter gymmet men var ju tvungen att bestämma när etc. Det är ju inte så att det finns alternativ som telefonkiosker mm eller att man stoppar en främling på stan:

-Du, får jag låna din telefon? – Yeah right!

 

Idag så kollade jag extra noga så att jag hade med mig nycklar, mobil, plånbok. Jajjemensan :)

Men….

 

Min lunch då? Som jag så fint förberedde redan igår kväll. Aaaaaaaaahhh.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Märkligt, du är den första som säger det! Har det alltid varit så?? =O



Ha ha om man glömmer att man har fotboll haha, ja jag glömmer faktiskt rätt ofta min mage. haha =)

Kram

2010-06-16 @ 13:05:50
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

oj glömde tacka camilla =D

Dem har börjat med några nya funktioner som gör det lättare att desiga bloggen =)

2010-06-16 @ 14:11:29
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0