Klåda!

Har infunnit sig.....

Inte bara på magen där det är värst utan även på andra ställen dyker den upp. Kli kli och sååå irriterande. Läste om det häromdagen, att det kan uppstå klåda under gravditeten. Kliar det i handflatorna och under fötterna så kan det vara tecken på nån lever grejs. Fick info idag angående v 27 där de beskrev typiska saker som kan uppstå nu och där nämndes också klåda. De tog upp leverproblem men även att man kan lida av vätskebrist.

Slår nog en pling till MVC imorgon. Man kunde lätt utesluta vissa saker genom att ta prover.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

för mig har jag massa klåda på magen men dte är mest för att jag brände den igår =(

2010-06-28 @ 11:20:44
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: anouk - Gravid

Usch lät inte alls kul. Det har jag iaf fått slippa. Har hört att det ska vara fruktansvärt=/

2010-06-28 @ 11:49:50
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0