Härlig helg igen, igen och igen!

Jag vet inte hur många gånger jag har valt denna Rubrik jag vet i alla fall att jag hade kunna kunnat använda den betydligt fler gånger än vad jag har gjort. Nästan varje helg de senaste månaderna har bjudit på härliga, soliga morgnar.

Nu är det en vecka sedan jag vaknade med fruktansvärd värk och sen inte kunde leva mitt liv som jag själv ville utan blev såpass "handikappad" att jag var tvungen att välja och prioritera vad jag skulle klara av att göra. Usch och fy! Sakta men säkert sedan i onsdags har detta nu dragit sig tillbaka. Man uppskattar aldrig hur bra man mår förrän det har tagits ifrån en. Jag ska fortfarande gå till sjukgymnasten i veckan för att se vad jag ska göra om det händer igen. Hur jag kan träna för att underlätta etc etc.

Jag och sambon kunde till och med ta cyklarna igår istället för bilen. Vi åkte till mamma och hälsade på och det tog ändå en 35 min. Då cyklade vi inte racerfart utan lugnt och gick uppför backarna.

Såååå skönt att kunna göra vad man vill. Hos mamma blev det solning, grillning och Freddan och mammas sambo fixade hönsnätet till deras nya potatisland :)



Vilken underbar bullerbyvy. Ett rött hus med vita knutar under en lummande lund med en väldoftande syrenbuske bredvid. De har det verkligen fint :)

 


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Ja ta du den. Är beräknad till 14e Aug. går in i vecka 31 idag :P

2010-06-06 @ 10:04:31
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

15kg! =) och säkert några gram där til hihi...



Oj vilken jobbig dröm! =(

2010-06-06 @ 10:36:21
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

mys =) jag vill med ha ett litet hus med en liten trädgård. Ja drömma får man. =)

2010-06-06 @ 10:39:41
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0