Gröt i hjärnan?

För en tid sedan kommenterade jag på en artikel angående gröt i hjärnan när man är gravid.

 

Jag har alltid varit lätt disträ och glömt saker här och var. Det har alltid varit så och jag har fått jobba runt det och komma på saker för att förenkla vardagen istället så som, lappar, alarm och en massa andra saker.

 

Jag har inte märkt en väsentlig skillnad sedan jag blev gravid men jag har ändå tänkt på det så jag ett antal gånger har glömt av ord och det har tagit timmar eller rent av dagar innan jag kommit på det.

 

Imorse tog det i alla fall priset. Jag förberedde en pastasallad till samtidigt som jag gjorde i ordning frukosten. Pasta salladen var klar och jag skulle bara hälla på lite salladskrydda. Utan att först reagera häller jag detta på min fil. Inte bara en gång och Ooooops utan en, två, tre, fyra jag vet inte hur många gånger som jag skakade burken ovanför filen. Åååååååh, detta orkar man ju inte med på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Helena

skrattar Det kan inte ha varit gott :)

2010-06-11 @ 10:33:34
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: Ann-Sofie

hahaha men gumman!



Själv satte jag på kaffe häromdagen på jobb utan att byta kaffefilter. Blä såg ut som jag koka te. haha

Kram

2010-06-12 @ 10:51:30
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0