Det blev en tjej!

Äntligen efter låååång tid kom det då en liten flicka för min kusin. I tisdags hade hon ju värkar var tjugonde minut och väntade på att det skulle bli kortare  intervall så att hon kunde åka in. Detta skedde varken den natten eller nästkommande däremot gick vattnet på onsdagen. Igår på självaste midsommarafton var det i full gång. När vi andra mumsade på jordgubbar och glass så var kusinen så tacksam för att nån uppfann epidural.

Vi pratade med henne i telefon när epidralen börjat verka och hon lät trött men lugn. Jag har inte pratat med henne men ryktet har spridit sig att det tog 21 timmar och jag vet inte om bebisen föddes igår eller idag.

Grattis, grattis min lilla kusin.

Nu vill jag också ha min bebis.......

3 månader kvar....

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh vad skoj på midsommar! =) Vad härligt, ja nu börjar man längta mer och mer att få träffa den lille där inne. Men först blir det ju ul, vilket jag fortfarande inte fått kallelse för. =/ Jag ger det till juli sen ringer jag och kollar vart den blir av. =O

2010-06-27 @ 09:57:11
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0