Dans i solsken (som övergick i ett riktigt skyfall)

Jag och Syrran fikade i gräset i den nya lustgården . Härligt med lite grönt på Liseberg men det verkar inte vara så många som vet om platsen, det var vi och några till.

 

Vi mötte sen upp men resten. Medelåldern på dansgolvet måste ha legat på runt 70 men hej vad det går trots allt. Jag gav mig dock inte in i det J

 

Lagom till hemgång kom det (o)väntade skyfallet som SMHI varnat för men som vi ett par timmar tidigare skrattade åt när solen sken som bäst. Det riktigt bubblade på marken.

 

Men men grönskan ska väl ha sitt också. Härligt med omväxling så länge jag inte behöver vara utomhus då.

 

Millan och Freddan sänkte medelåldern avsevärt.



Mamma spelar dragspel.



Dansande par!


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad roligt, du har också en blogg! Nu kan vi ju hänga med i varandras vardag, kul kul kul!



Jag längtar redan hem till fina Sverige igen så jag hoppas på en tripp snart igen. Det beror ju som sagt lite på... skriver ett mail och berättar!



Kram kram

2010-06-30 @ 12:22:56
URL: http://crazyfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0