Café

Minimalistiskt urval på cafét tyvärr. Eller ja inte egentligen men det var ingen gravidmeny direkt. Denna meny gömmer en massa godheter tyvärr får jag vänta ett bra tag innan jag kan äta det mesta. De hade brie & salami, Roquerfort & nåt kött, lax, parmaskinka mm mm .Yummie yummie but not for mummy!




Freddan och jag tog varsin kyckling BLT och det funkade minst lika bra :)





Var på Åhlens och hittade lite kläder till bebis. Könsneutralt finns det inte gott om så jag gick på vad jag tycker snyggt och känner att både kille som tjej kan ha. Blått och grönt kanske är typiskt för killar egentligen men jag bär ju det så då kan vår bebis också ha det även om det blir en tjej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0