Bebis på G?

Pratade just med min kusin som är beräknad 4 juli. Hon har haft värkar i tre timmar nu men hon har fortfarande 20 minuter mellan dem.

Så spännande!

Om det är bebis på G så håller jag alla tummar och tår och övriga fingrar som går för att allt ska gå bra.

Jag förde vidare nåt bra som jag fick av kompisen i helgen.

Det är något som i alla fall jag tänker ta med mig in på förlossningen.

Ju ondare det gör, ju mer intensiva värkar man har, desto närmare är man att få träffa det lilla liv som spenderat ca 40 veckor inne i ens kropp.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

jag blev bara kallad till kursen där jag går, hade jag inte gått på den hade jag varit utan för dem har sommaruppehåll, egentligen brukar man gå på kursern efter andra rul som man gör v 32. Så det var ju tidigt men man hade ju inte mycket val. =)



Jag ska kolla vad jag har för böcker hemma som är bra när jag kommer hem. Är ang nått spec??

Kram

2010-06-23 @ 14:19:20
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

En bok jag gillar som jag nyligen köpt är Mamma praktika av Leni Söderberg. Först kan man läsa om vad som händer vecka för vecka och sen står det en massa om förlossning och efter förlossning, och massa annan bra info. Tycker den är bra. Mer en faktabok liksom. =) En annan bok som är bra, är Graviditetshandboken, 370 vanligaste frågorna på mvc av Mia Coull och Christina Wahlström. Har läst igenom den en gång, den är bra som ett uppslagsverk för graviditeten. =)

2010-06-23 @ 20:19:56
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Om du vill läsa en bra och rolig bok om graviditet så är boken "På smällen" sjukt bra och rolig att läsa. =)

2010-06-23 @ 20:23:40
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0