Vikt

Iom att vi inte har en våg hemma så tog jag tillfället i akt och vägde mig på pappas våg igår. 68.7 kg så nu är det i runda slängar 10 kg +. Det bästa är att även Freddan har lagt på sig. Han är uppe och nosar på 5 kg + hi hi hi.

På familjelivs graviditetskalendar finns bl a följande information
"Under den tredje trimestern är det bra att man går upp mer än 1 kg, men mindre än 3 kg/månad."

Nu börjar vecka 29 (12 veckor kvar till BF) vilket innebär att jag bör hamna nånstans mellan 13 kg och 19 kg för min graviditet men det märker vi. Semestern är på väg och fikorna på jobbet har blivit allt fler så även om man inte ska äta för två så unnar jag mig litte gott gott ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0