Veckans sista krämpa?

Vad mer kan man få?

Nu har jag sjukt ont på vänster sida av bröstkorgen. Dilemmat här är att när jag sitter hemma, eller på jobb så försöker jag ha uppe fötterna för att undvika svullnad. Detta innebär att min hållning blir totalt fel. Det trycker då på extra på bröstkorgen . Det känns ungefär som att jag fått en smäll på revbenen och att det nu är ett ömmande blåmärke. Om jag t ex skrattar så gör det f*n så ont.

Tillråga på allt känner jag fortfarande av nattens kramp. I vaden känns det ungefär som en elak träningsvärk.
Jag haltar och klagar och gnäller :)

Denna vecka går nog till historien som den mest tjötiga och gnälliga, but hey what to do?
Graviditet är inte alltid en dans på rosor.

Hoppas att jag kan stänga v 27 med i alla fall en del av skiten som uppstått eller blivit mer påtagligt denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0