Thailand i Sverige?

Denna dagen går väl till historien som en av sommarens varmaste. Trodde knappt att det var sant när jag såg att termometern visade på mer än 30 grader när det inte ens va soligt ute. Jag tyckte vi skulle ta en vandring ut i skogen för att se om blåbären hade blivit mogna än. De andra var väl sisådär pigga på det och ja, min vilja är nog större än vad som är bra för en ibland. Vi kom iväg, gick ca 10-15 minuter sen var det bara att vända trots att vi hade vattenflaskor med. Ett par blåbär hittade jag i alla fall så nu blir det strax ut med påsar od för att införskaffa lite antioxidantbollar till pajer, smoothisar och annat där de gör sig bra.

Är väldigt glad att jag inte har fått den där graviditetsvärmen än. Jag tycker att jag är lika påverkad som de andra. Tog en seriöst kall dusch när jag kom hem och torkade framför fläkten :)

På em åkte vi hem till pappa och bjöds på thai Yummi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0