Minskad hunger

Nu när det har varit så varmt så har jag fått dramatiskt minskad hunger. Det brukar alltid inträffa under sommaren. Problemet är inte att jag äter för lite, jag äter fortfarande stora portioner när jag väl äter. Problemet är att jag inte riktigt känner att jag är hungrig. Lunch vid 12 på dagarna och sen kan jag komma ända till 19 utan att ha ätit så lite som en frukt. Det funkar väl när man bara har sig själv att tänka på men det är ju inte så längre...

Måste se till att ha frukt och annat lätt  snack runt mig nu under semestern. På jobbet är det mycket enklare då det alltid finns fruktkorgar med fräsch frukt.

På tal om hunger...

Kurrande mage, ha ha ha!

Nu när alla inre delar av ens kropp har förfyttat sig i kroppen så känner man ju saker på andra ställen :)
I morse kurrade det på vänster sida strax under revbenen. What? Ha ha ha!

På tal om snack...

Någon måste ha varit sugen på något annat än digistive kex när de satte upp prislappen... Så detta när jag var och handla igår.





Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

haha coolt.



DU får sätta alarmet på mobilen var tredje timme ellernåt så du kommer iåg o käka nåt litet:)

2010-07-17 @ 16:43:23
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0