MÄN…

Jag tror att min pojkväns primitiva del av hjärnan tog över igår eller så har han drabbats av storhetsvansinne. Objekten för han neandertalarkommentar var mina bröst.

 

-Jag längtar till bebisen har kommit ut….

-Och du ska bli pappa, avbröt jag!

-Ja det också, sa han, men att dina bröst kommer se större ut igen när magen inte är så stor.

 

Aah, sån manskommentar.

 

Det som började växa på mig var ju helt klart brösten. Det gick ganska fort och magen hann liksom inte med vilket resulterade till att brösten så gigantiska ut. Numera så har magen blivit stor den med och iom att allt är relativt så ser ju därmed brösten helt plötsligt mindre ut. Även jag tycker detta men jag ser ju klart och tydligt på BH-storlekarna att så inte är fallet.

 

Men jag gillar honom ändå ;)

 


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

hahaha

2010-07-05 @ 23:09:44
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahaha min pojkvän är precis likadan, kan säga "shit vilka lökar!" när jag klär av mig - romantiskt =/ Men som du sa, vi gillar ju dom ändå!

2010-07-06 @ 20:29:10
URL: http://mariasbebisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0