Graviditet påtaglig!

Det låter kanske som ett konstigt påstående efter 31 snart fulla veckor men nu är det annat än de krämpor jag klagat över tidigare. Jag går mycket långsammare, det ömmar här och var och mycket tidigare än förut. Andfådd som bara den. Sammandragningar titt som tätt och jag kan somna sittandes.

Vi var i stan igår där varje bänk eller annat typ av sittplats var lockande. Ikea idag, mycket provsittande i sängar, soffor stolar etc.

Nu sitter jag med fötterna i högläge pga svullnad samt en smått smärtande svanskota. Bullen är i konstant rörelse och den känns som den försöker ta sig ut redan nu.

Åh hej och hå, bara 2 månader kvar....

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Haha det där med att sitta i alla fåtöljer, sängar osv på ikea känner jag väl igen.

2010-07-30 @ 06:52:08
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Helena

Håller med! Usch, det var som att man bara gick över en gräns härom dagen tycker jag för för en vecka sedan var det inte såhär jobbigt, men nu rör det sig i magen hur jag än gör och hur jag än ligger, sitter, står.



kram

2010-07-30 @ 06:58:43
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: Ann-Sofie

Åh vad skönt att höra att det inte bara är jag. =) Känner likadant. Själv har jag haft det så bra fram till en vecka tillbaka. =( Men men nu kan man iaf räkna ner. =) Försöker tänka positivt. =) Hur var det nu för dig? Jobba du eller hur var det?

Kram!

2010-08-01 @ 18:19:47
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0