Drömmar

Hörde nåt om att det som mamman drömmer ofta överensstämmer med sanningen gällande könet på sitt barn. Frågan är om det gäller annat också. Natten till igår så drömde jag att jag fick en pojke. Natten till idag drömde jag att det var långt innan BF.

 

Jag är ganska otålig och hade nog gärna haft bebisen på G redan nu men självklart ska bullen få ”bakas klart” i ugnen.  Vem vill inte ha sin bebis nära när den väl kommer ut? Risken är väl att om den föds för tidigt så kan den bli tvungen att ligga i kuvös en tid framöver.

 

Nä, den får ta den tid den behöver. Jag får gosa med mina andra små goingar så länge. Ikväll ska vi träffas för grillning och fotboll (tv).


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas inte det stämmer med ALLT det där med drömmar - jag drömmer sjukt verkliga känslostormiga drömmar varenda natt där jag är otrogen eller håller på att vara eller nåt annat som testar mitt samvete och min moral. I natt ville en äldre men väldigt snygg man (tror det skulle föreställa en musikalstjärna som jobbat på samma teater som jag) att jag skulle lämna hela mitt liv och bli omhändertagen av honom och ekonomiskt oberoende resten av mitt liv. Dessutom sjöng han smöriga ballader och bjöd på skumpa högst upp i nåt högt hus i NYC. Helt galet!

2010-07-06 @ 20:25:26
URL: http://mariasbebisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0