Bodybalance

Igår var jag på bodybalance det är en blandning av tai chi, yoga och pilates. Jag tänkta att det troligen är ganska likt gravidyoga men jag kände att det nog ändå skiljer sig en del (trots att jag inte testat gravidyoga). Man är ju 10 kilo tyngre vilket gör sig påmint i sådana här stretch och smidighetsövningar. Sen blir ju inte sakerna lättare av att man har en boll i magen.

 

Det mesta gick bra och mycket av rörelserna var jag bekanta med men jag var orolig att jag skulle tänja för mkt på ligament som inte skall tänjas på. Det var ändå skönt att komma igång så nu ska jag kolla in den boken jag lånade hem om gravidyoga och köra lite :)


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

härftigt:)

2010-07-14 @ 22:49:28
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0